Projekt zavedení nové ortopedické obuvi na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení nové ortopedické obuvi na český trh

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavedení nové ortopedické obuvi na český trh
Author: Vašková, Monika
Advisor: Gürtler, Milan
Abstract: Diplomová práce se zabývá dodatečnou analýzou trhu se sériově vyráběnou ortopedickou obuví, která navazuje na již provedenou analýzu z bakalářské práce z roku 2010. Následně se zaměřuje na marketingový plán značky ORTHO line, kde podrobněji rozepisuje vstup této značky na český trh. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu se zaměřením na marketingový výzkum, marketingový plán, sériově vyráběnou ortopedickou obuv a formy vstupu nového výrobku na trh. Praktická část srovnává nově nalezené značky ortopedické obuvi sériově vyráběné, s novým produktem firmy Leon SHOES a vyhodnocuje tyto zjištěné skutečnosti. Dále zpracovává marketingový plán uvedení produktu ORTHO line na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25645
Date: 2013-06-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 29650


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vašková_2013_dp.pdf 1.502Mb PDF View/Open
vašková_2013_vp.pdf 469.5Kb PDF View/Open
vašková_2013_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account