Analýza marketingu cestovního ruchu v oblasti Leuvenu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingu cestovního ruchu v oblasti Leuvenu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef cs
dc.contributor.author Tkačíková, Vladimíra cs
dc.date.accessioned 2013-10-21T13:44:37Z
dc.date.available 2013-10-21T13:44:37Z
dc.date.issued 2013-06-21 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25718
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma ?Analýza marketingu cestovního ruchu v oblasti Leuvenu? se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na poznatky z cestovního ruchu, marketingu, marketingového mixu a ekonomického přínosu. Praktická část bakalář-ské práce představuje oblast Leuvenu, její historii a zajímavosti. Následuje SWOT analýza a přehled o cestovním ruchu této lokality. Závěrečná část této práce je věnována doporuče-ním pro zvýšení cestovního ruchu v Leuvenu. cs
dc.format 56 s. (73 150 znaků) cs
dc.format.extent 1832233 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Leuven cs
dc.subject tourism en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject city of Leuven en
dc.title Analýza marketingu cestovního ruchu v oblasti Leuvenu cs
dc.title.alternative The Analysis of Tourism Marketing in the Area of Leuven en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lašaková, Petra cs
dc.date.accepted 2013-10-02 cs
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis ?Analysis of Tourism Marketing in Area of Leuven? is comprised of theoretical and practical part. The theoretical part is focused on knowledge of tourism, marketing, marketing mix and economic asset. The practical part of this thesis is focused on the introduction of Leuven, the history of this area and place of interest. Next section of this part is paid attention to SWOT analysis and tourism overview of this area. The last part of the thesis pursues the recommendation to increase the tourism in Leuven. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30580
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-08-12 cs


Files in this item

Files Size Format View
tkačíková_2013_bp.pdf 1.747Mb PDF View/Open
tkačíková_2013_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open
tkačíková_2013_op.pdf 163.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account