Analýza konkurenceschopnosti firmy FORTEX-AGS, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti firmy FORTEX-AGS, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrazdilová Bočková, Kateřina
dc.contributor.author Petruželová, Simona
dc.date.accessioned 2010-07-14T14:46:10Z
dc.date.issued 2007-05-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2583
dc.description.abstract Tématem mé bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti firmy FORTEX - AGS, a.s. Práce je rozdělena na dva samostatné celky. V první části je provedena z dostupných zdrojů literární rešerše, ve které jsou uvedeny základní pojmy týkající se tématu konkuren-ceschopnosti, konkurenční výhody, konkurenční strategie a analýzy konkurentů. V části praktické jsou řešeny externí a interní analýzy, na základě kterých je zhodnocena konku-renceschopnost firmy a jsou navrhnuta možná řešení a doporučení pro zvýšení konkuren-ceschopnosti firmy FORTEX - AGS, a.s. cs
dc.format 70 s., 20 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1676766 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2027
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject příležitost cs
dc.subject analýza cs
dc.subject able to compete en
dc.subject competitive position en
dc.subject competition en
dc.subject firm strategy en
dc.subject analysis en
dc.subject opportunities en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti firmy FORTEX-AGS, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of competitive position of the firm FORTEX-AGS, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Novák, Petr
dc.date.accepted 2007-06-13
dc.date.vskp-available 2027-05-18
dc.description.abstract-translated The topic of my bachelor thesis is an analysis of competitive position of the firm FORTEX - AGS, a.s. The thesis consist of two main parts. The first part includes the literary explo-ration of facts which discusses about a competitive position, an advantage of competition, the firm strategy and analyses of competition. The practical part solves the external and internal analyses which are important for valorization of the competitive position and the suggestions and recommendations are proposed for increasing ability of competition of the firm FORTEX - AGS, a.s. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/117 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 5568
dc.date.assigned 2007-03-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
petruželová_2007_bp.pdfBlocked 1.599Mb PDF View/Open
petruželová_2007_vp.doc 39Kb Microsoft Word View/Open
petruželová_2007_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account