Podnikatelsko-ekonomomické prostředí v Německu - Příležitosti pro Works Expo Ltd

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podnikatelsko-ekonomomické prostředí v Německu - Příležitosti pro Works Expo Ltd

Show simple item record

dc.contributor.advisor Babušník, Jiří
dc.contributor.author Bařina, Luděk
dc.date.accessioned 2010-07-14T14:47:33Z
dc.date.available 2010-07-14T14:47:33Z
dc.date.issued 2007-04-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2584
dc.description.abstract Cílem teto práce je analyzovat obchodně-ekonomické prostředí v Německu, jeho principy, trendy a stav, jak popsáno v teoretické části. Na základě těchto informací zvážit výhody a nevýhody a zkusit identifikovat příležitosti a hrozby pro Works Expo v souvislosti s potencionálním vstupem na německý trh. Dalším krokem je pokusit se navrhnout možný postup při pronikání na německý trh a zhodnotit pravděpodobnost úspěšného proniknutí na německý trh. cs
dc.format 86 s, 7 s. obr. priloh cs
dc.format.extent 2582099 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject informace cs
dc.subject nové trhy cs
dc.subject průzkum od stolu cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject příležitosti cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketing research en
dc.subject information en
dc.subject making decisions en
dc.subject new markets en
dc.subject desk research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject opportunities en
dc.subject competition en
dc.title Podnikatelsko-ekonomomické prostředí v Německu - Příležitosti pro Works Expo Ltd cs
dc.title.alternative Business Economics Environment in Germany - The Opportunities for Works Expo Ltd en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-05-28
dc.description.abstract-translated The purpose or this dissertation is to analyse business economics environment in Germany, its principles, trends, state as describe in theoretical part. Based on these facts consider its advantages and disadvantages and on these facts recognize opportunities and threats for Works Expo Ltd regarding possible entrance to German market. Next step is to suggest steps for entering German market and evaluate the likelihood of successful penetration of Works Expo Ltd to German market. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 6960
dc.date.assigned 2007-02-27
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
bařina_2007_bp.pdfBlocked 2.462Mb PDF View/Open
bařina_2007_vp.doc 7.087Mb Microsoft Word View/Open
bařina_2007_op.doc 43Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account