Návrh marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vašková, Jana
dc.contributor.author Vajová, Ilona
dc.date.accessioned 2010-07-14T15:16:28Z
dc.date.available 2010-07-14T15:16:28Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2665
dc.description.abstract Navržení marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI na základě získaných a analyzovaných ůdajů z průzkumu trhu těchto potenciálních zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření. Získání informací a identifikace konkurenčního prostředí daného produktu pro správné navržení marketingové strategie. Závěry a doporučení vyplývající z navržení marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny. cs
dc.format 75 s. cs
dc.format.extent 1562705 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject identifikace konkurence cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject Marketing research en
dc.subject identification of competitors en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Návrh marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI cs
dc.title.alternative Proposed marketingstrategy for selected target groups of MEDI footwear customers en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-09-05
dc.description.abstract-translated The proposal of a marketing strategy for seledted target customers of MEDI work-related footwear based on obtained and analysed details from market research on these potential customers via a questionnaire survey. The obtaining of information and identification of a competitive environment for the given product leading to correct proposal of marketing strategy. Conclusions and recommendations resulting from proposal of marketing strategy for selected customer groups. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7275
dc.date.assigned 2007-08-13
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vajová_2007_bp.pdf 1.490Mb PDF View/Open
vajová_2007_vp.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open
vajová_2007_op.doc 34Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account