Analýza spokojenosti uživatelů s Ústřední knihovnou Univerzity Tomáše Bati ve zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti uživatelů s Ústřední knihovnou Univerzity Tomáše Bati ve zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Komínková, Miroslava
dc.contributor.author Hanyš, Pavel
dc.date.accessioned 2010-07-14T15:22:53Z
dc.date.available 2010-07-14T15:22:53Z
dc.date.issued 2007-05-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2682
dc.description.abstract Práce byla zpracována na téma Analýza spokojenosti uživatelu s Ústrední knihovnou Univerzity Tomáše Bati ve Zlíne. V teoretické cásti byla provedena rešerše informacních zdroju a zpracovány teoretické a metodické poznatky týkající se hodnocení spokojenosti uživatelu se službami. V praktické cásti byl analyzován soucasný stav predností a nedostatku Ústrední knihovny Univerzity Tomáše Bati ve Zlíne. Následne byl proveden výzkum spokojenosti uživatelu uvedené instituce. V záveru probehlo zhodnocení získaných informací a dat z pruzkumu spokojenosti, na jejímž základe byly vysloveny návrhy a doporucení ke zlepšení spokojenosti uživatelu. cs
dc.format 70 s., 2 s. text. příloh cs
dc.format.extent 1180414 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Knihovny vcera a dnes cs
dc.subject význam knihovny cs
dc.subject spokojenost zákazníku cs
dc.subject metody a techniky hodnocení spokojenosti cs
dc.subject rízení vztahu se zákazníky cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject dotazníkové šetrení cs
dc.subject Libraries yesterday and today en
dc.subject importance of libraries en
dc.subject satisfied customer en
dc.subject methods of collecting data en
dc.subject satisfaction and process of evaluation en
dc.subject customer relationship management en
dc.subject SWOT analyse en
dc.subject questionnaire research en
dc.title Analýza spokojenosti uživatelů s Ústřední knihovnou Univerzity Tomáše Bati ve zlíně cs
dc.title.alternative Analyse of users satisfaction with The Central Library of Tomas Bata University in Zlín en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rosman, Pavel
dc.date.accepted 2007-06-11
dc.description.abstract-translated Analyse was based on satisfaction of users with The Central Library of the Tomas Bata University in Zlín. In theoretic part was made exploration of facts witch had connection with satisfaction and process of evaluation of users that institution. In practical part was analysed actual degree of satisfaction of users. At the end of analyse data was interpreted, witch was basement of enouncement suggestion recommendation for better satisfaction of the users. en
dc.description.department Ústav informatiky a statistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/114 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 6932
dc.date.assigned 2007-03-16
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hanyš_2007_bp.pdf 1.125Mb PDF View/Open
hanyš_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
hanyš_2007_op.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account