Komunikační strategie města Valašské Klobouky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Baloušek, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Rosulková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T15:42:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T15:42:07Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2716
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci jsem na základě literárních poznatku objasnila marketing města a obcí s důrazem na marketingovou strategii města. Tyto teoretické poznatky se staly pod-kladem pro provedení analýzy součastného stavu marketingové strategie města valašské Klobouky. Při provádění jsem použila tyto metody získání informací: primární a sekundární výzkum. Na základě provedené analýzy jsem konkretizovala návrhy na zlepšení a doporučení. Závěrem jsem navrhla kampaň pro zapojení občana do strategického plánování v rozvoji města. |
cs |
dc.format |
93 |
cs |
dc.format.extent |
1216484 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie města Valašské Klobouky |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy Valašské Klobouky |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my diploma theres I have used the bases of local literal digest in order to clarify the spe-cifics of the Down and village marketing with the emphases onto the marketing strategy. These theoretical findings have been used as foundation to concluding the analyses I have concentrated on marketing strategy. During the analyses I have used the following methods of obtaining supporting informati-on: primary investigation and secondary investigation. On the bases of the analyses I have specified the discovered insufficiencies in marketing and jointly I have formulated the recommendations in order to improve the current situation. End of my work is new project to contributing residents to the strategic scheduling in de-velopment cities |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4727
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-27 |
|
utb.result.grade |
Fx |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account