Komunikační strategie města Valašské Klobouky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie města Valašské Klobouky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Baloušek, Jaroslav
dc.contributor.author Rosulková, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-14T15:42:07Z
dc.date.available 2010-07-14T15:42:07Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2716
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci jsem na základě literárních poznatku objasnila marketing města a obcí s důrazem na marketingovou strategii města. Tyto teoretické poznatky se staly pod-kladem pro provedení analýzy součastného stavu marketingové strategie města valašské Klobouky. Při provádění jsem použila tyto metody získání informací: primární a sekundární výzkum. Na základě provedené analýzy jsem konkretizovala návrhy na zlepšení a doporučení. Závěrem jsem navrhla kampaň pro zapojení občana do strategického plánování v rozvoji města. cs
dc.format 93 cs
dc.format.extent 1216484 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketing en
dc.subject communication strategy en
dc.subject communication mix en
dc.title Komunikační strategie města Valašské Klobouky cs
dc.title.alternative Communication strategy Valašské Klobouky en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated In my diploma theres I have used the bases of local literal digest in order to clarify the spe-cifics of the Down and village marketing with the emphases onto the marketing strategy. These theoretical findings have been used as foundation to concluding the analyses I have concentrated on marketing strategy. During the analyses I have used the following methods of obtaining supporting informati-on: primary investigation and secondary investigation. On the bases of the analyses I have specified the discovered insufficiencies in marketing and jointly I have formulated the recommendations in order to improve the current situation. End of my work is new project to contributing residents to the strategic scheduling in de-velopment cities en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4727
dc.date.assigned 2007-02-27
utb.result.grade Fx


Files in this item

Files Size Format View
rosulková_2007_bp.pdfBlocked 1.160Mb PDF View/Open
rosulková_2007_vp.doc 40.5Kb Microsoft Word View/Open
rosulková_2007_op.doc 43Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account