1. Teoretická část: Využití komplementární barevné harmonie ve filmovém obrazu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Využití komplementární barevné harmonie ve filmovém obrazu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera

Show simple item record

dc.contributor.advisor Liebenberger, Július
dc.contributor.author Kubalec, Martin
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:53:01Z
dc.date.available 2015-03-08T20:53:01Z
dc.date.issued 2013-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/27716
dc.description.abstract Tato práce pojednává o možnostech využití znalostí barevných vztahů a harmonií k vytvoření estetického filmového obrazu. Zároveň základně popisuje teorii barvy a psychologické působení barev na diváka
dc.format 39 s. (34 622 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject film cs
dc.subject barva cs
dc.subject výtvarné umění cs
dc.subject psychologie cs
dc.subject kompolementární harmonie cs
dc.subject film en
dc.subject color en
dc.subject visual arts en
dc.subject psychology en
dc.subject complementary harmony en
dc.title 1. Teoretická část: Využití komplementární barevné harmonie ve filmovém obrazu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera
dc.title.alternative 1. Theoretical part: The Effect of Complementary Color Harmony in Film Image 2. Practical part: Audiovisual work or a thematic set of audiovisual works, minimum footage 10 minutes, director of photography
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ďuriš, Ján
dc.contributor.referee Fandli, Juraj
dc.date.accepted 2014-06-09
dc.description.abstract-translated This paper discusses the possibilities of knowledge the color schemes and harmonies for creating esthetical film image. It also basically describes color theory and psychological influence of colors to the viewer.
dc.description.department Ústav animace a audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Kamera cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Film Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 32986
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-14


Files in this item

Files Size Format View
kubalec_2013_dp.pdf 2.311Mb PDF View/Open
kubalec_2013_vp.doc 116Kb Microsoft Word View/Open
kubalec_2013_op.doc 115Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account