1. Teoretická část: Technologie práce s klíčovacím pozadím 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Technologie práce s klíčovacím pozadím 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera

Show simple item record

dc.contributor.advisor Masník, Boris
dc.contributor.author Mejzlík, Martin
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:53:02Z
dc.date.available 2015-03-08T20:53:02Z
dc.date.issued 2013-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/27717
dc.description.abstract Tato práce pojednává o možnostech práce s klíčovacím pozadím ve výrobě audiovizuálních děl. Podrobně vysvětluje principy, které je nutné dodržet pro získání co nejlepší kvality klíčovaného obrazu. Práce je rozdělena do několika kapitol od historie, přes popis principů moderních technik po současné použití technologie chromatického klíčování.
dc.format 37 s. (52946)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject klíčování cs
dc.subject klíčovací pozadí cs
dc.subject zelené pozadí cs
dc.subject modré pozadí cs
dc.subject vizuální efekty cs
dc.subject VFX cs
dc.subject kompoziting cs
dc.subject Chroma-key en
dc.subject Keying en
dc.subject Greenscreen en
dc.subject Bluescreen en
dc.subject Visual Effects en
dc.subject VFX en
dc.subject Compositing en
dc.title 1. Teoretická část: Technologie práce s klíčovacím pozadím 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Chroma-Key Technology 2. Practical part: Audiovisual work or a thematic set of audiovisual works, minimum lenght 10 minutes, director of photography
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Fandli, Juraj
dc.contributor.referee Hardoš, Jozef
dc.date.accepted 2014-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis discusses technological principles and possibilities of Chroma-keying in audiovisual production. The thesis tries to present detailed explanation how to get the best quality chromakey. It is divided to chapters including history, modern techniques and contemporary usage of chromatic keying methods.
dc.description.department Ústav animace a audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Kamera cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Film Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 32987
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-14


Files in this item

Files Size Format View
mejzlík_2013_dp.pdf 2.508Mb PDF View/Open
mejzlík_2013_vp.doc 170Kb Microsoft Word View/Open
mejzlík_2013_op.doc 114Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account