1. Teoretická část: Analýza produkčních činností v rámci reklamní agentury 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

1. Teoretická část: Analýza produkčních činností v rámci reklamní agentury 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: 1. Teoretická část: Analýza produkčních činností v rámci reklamní agentury 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
Autor: Nováková, Kateřina
Vedoucí: Vaněk, Petr
Abstrakt: Ve své práci se zabývám produkčním činnostem v nejmenované produkční agentuře. Tato agentura je na trhu více než dvacet let a má široké portfolio klientů. Agentura je full servi-sová, je zapojena do plánování, vytváření a výroby reklamy. Velkou část práce věnuji roz-dělení produkčních činností v agentuře a uvedu příklady. Dále se budu věnovat přípravou výroby televizního reklamního spotu a vyhodnotím produkční činnosti a navrhnu možnosti na zlepšení fungování agentury.
URI: http://hdl.handle.net/10563/27728
Datum: 2013-12-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav animace a audiovize
Studijní obor: Produkce
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 33001


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nováková_2013_dp.pdf 3.139Mb PDF Zobrazit/otevřít
nováková_2013_vp.doc 114.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
nováková_2013_op.doc 116Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet