1. Teoretická část: Estetizace ošklivosti ve vztahu k psychologii vnímání diváka 2. Praktická část: Dokumentární film: Lovefool, délka min. 20 min., režie

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Estetizace ošklivosti ve vztahu k psychologii vnímání diváka 2. Praktická část: Dokumentární film: Lovefool, délka min. 20 min., režie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Párnický, Stanislav
dc.contributor.author Klaudíny, Juraj
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:53:12Z
dc.date.available 2015-03-08T20:53:12Z
dc.date.issued 2013-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/27734
dc.description.abstract Dejiny umenia sa vždy spájali so sledovaním podôb krásy, sú zrkadlom povahy a schopností človeka. Práca popisuje umenie a ľudstvo z pohľadu zobrazovania škaredosti. Skúma spoločenský a psychologický vývoj podľa pozorovaní umenia počas jednotlivých umeleckých období, za použitia štyroch presne určených symbolov škaredosti. Symbol škandálu, násilia, monštra a symbol sexuality, ktorých podoba v 20. storočí vyvrcholí filmovým umením.
dc.format 64 s. (97 965 znakov)
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject škaredosť cs
dc.subject monštrum cs
dc.subject horor cs
dc.subject umenie cs
dc.subject film cs
dc.subject násilie cs
dc.subject homosexualita cs
dc.subject trend cs
dc.subject ugliness en
dc.subject monster en
dc.subject horror en
dc.subject art en
dc.subject film en
dc.subject violence en
dc.subject homosexuality en
dc.subject trend en
dc.title 1. Teoretická část: Estetizace ošklivosti ve vztahu k psychologii vnímání diváka 2. Praktická část: Dokumentární film: Lovefool, délka min. 20 min., režie
dc.title.alternative 1. Theoretical Part: Aestheticization of Ugliness in Relation to the Psychology of the Audience 2. Practical part: Lovefool, minimum footage 20 minutes, directing
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Labík, Ludovít
dc.contributor.referee Párnický, Stanislav
dc.date.accepted 2014-06-20
dc.description.abstract-translated The history of art has always been associated with the monitoring of the forms of beauty, which are a reflection of the human character and the human abilities. This thesis describes the art history and the mankind based on imaging the ugliness. It examines the social and psychological development due to observations of the arts during the different artistic periods by using four precisely defined symbols of ugliness. Symbol of scandal, violence, monster and a symbol of sexuality, whose form in the 20th century, culminates the film arts.
dc.description.department Ústav animace a audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Directing and Screenwriting en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 33021
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-14


Files in this item

Files Size Format View
klaudíny_2013_dp.pdf 2.711Mb PDF View/Open
klaudíny_2013_vp.doc 114Kb Microsoft Word View/Open
klaudíny_2013_op.doc 118Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account