Konkurenční prostředí a spokojenost klientů wellness hotelu Ambra v Luhačovicích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Konkurenční prostředí a spokojenost klientů wellness hotelu Ambra v Luhačovicích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Semela, Kamil
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:53:14Z
dc.date.available 2015-03-08T20:53:14Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/27737
dc.description.abstract Téma bakalářské práce je aplikováno na wellness hotel Ambra v Luhačovicích. Zvyšující se konkurenční prostředí čtyřhvězdičkových hotelů zvyšuje nároky vedení hotelu na přilákání hostů. Lázně Luhačovice jsou jednostranně zaměřené na léčebnou klientelu. Nabídka nových služeb by měla přilákat nové hosty. Hotel by se měl ubírat vlastní cestou a nabíd-nout hostům takové zázemí a služby, aby se hosté opakovaně vraceli do hotelu a služby více využívali. Součástí bakalářské práce je shrnutí poznatků a navržení dalších.
dc.format 79 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject wellness cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject služby cs
dc.subject bowling cs
dc.subject hotel cs
dc.subject wellness en
dc.subject competition en
dc.subject services en
dc.subject bowling en
dc.subject hotel en
dc.title Konkurenční prostředí a spokojenost klientů wellness hotelu Ambra v Luhačovicích
dc.title.alternative Competitive Environment and Client Satisfaction of the Ambra Wellness Hotel in Luhačovice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated The subject matter is applied to a wellness hotel Ambra in Luhacovice. Increasing the competitive environment of four-star hotels increases demands of the hotel management to attract guests. Spa Luhacovice are one side focused on medical clientele. The new services should attract new guests. Hotel should go its own way and offer guests such facilities and services to guests repeatedly return to the hotel and used the services more. Part of the thesis is a summary of the findings and propose further.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36907
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2014-04-23


Files in this item

Files Size Format View
semela_2014_dp.pdf 3.416Mb PDF View/Open
semela_2014_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
semela_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account