1. Teoretická část: Barevné úpravy digitálního obrazu 2. Praktická část: Hraný film s názvem "Hlubina" , délka min. 20 min, kamera

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Barevné úpravy digitálního obrazu 2. Praktická část: Hraný film s názvem "Hlubina" , délka min. 20 min, kamera

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fandli, Juraj
dc.contributor.author Stanchev, Orlin
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:53:14Z
dc.date.available 2015-03-08T20:53:14Z
dc.date.issued 2013-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/27738
dc.description.abstract Ve své diplomové práci se zaměřuji na možnosti barevných úprav digitálního obrazu. V úvodu se věnuji color gradingu z hlediska významu a způsobu, jakým v současné době ovlivňuje postprodukci, produkci i preprodukci filmového díla. Dále se zaměřuji na základní popis pojmů a nástrojů potřebných k analýze záznamu a jeho pozdější úpravě. Některé kapitoly jsou přímo spojené s praktickými ukázkami.
dc.format 66 s. (79 575 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject color grading cs
dc.subject barevné korekce cs
dc.subject DaVinci Resolve cs
dc.subject kontrast cs
dc.subject barevný tón cs
dc.subject saturace cs
dc.subject jas cs
dc.subject waveform cs
dc.subject vectroscope cs
dc.subject color grading en
dc.subject color correction en
dc.subject DaVinci Resolve en
dc.subject contrast en
dc.subject hue en
dc.subject saturation en
dc.subject luma en
dc.subject waveform en
dc.subject vectroscope en
dc.title 1. Teoretická část: Barevné úpravy digitálního obrazu 2. Praktická část: Hraný film s názvem "Hlubina" , délka min. 20 min, kamera
dc.title.alternative 1. Theoretical Part: Color Correction and Color Grading in Post-Production 2. Practical part: The Deep - live action film, minimum footage 20 mins., director of photography
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Liebenberger, Július
dc.date.accepted 2014-06-10
dc.description.abstract-translated My master's thesis discusses the possibilities of digital color grading. The introduction shows the importance of color grading and describes the ways it currently affects post-production, production and preproduction of a film. The main part focuses on a basic description of tools and concepts for analyzing and grading digital images. Whenever possible, the theoretical explanations in the different chapters are linked to practical examples.
dc.description.department Ústav animace a audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Kamera cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Film Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 33029
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-05-14


Files in this item

Files Size Format View
stanchev_2013_dp.pdf 42.44Mb PDF View/Open
stanchev_2013_vp.doc 114.5Kb Microsoft Word View/Open
stanchev_2013_op.doc 116Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account