Strategie rozvoje statutárního města Ostravy v oblasti cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie rozvoje statutárního města Ostravy v oblasti cestovního ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Schneider, Jaromír
dc.contributor.author Kasperková, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-14T16:07:10Z
dc.date.available 2010-07-14T16:07:10Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2794
dc.description.abstract Strategie rozvoje statutárního města Ostravy v oblasti cestovního ruchu zahrnuje teoretické poznatky, převážně z oblasti cestovního ruchu, marketingu a marketingu cestovního ruchu. Tyto poznatky se staly východisky pro praktickou část, která se skládá ze situační analýzy města Ostravy, SWOT analýzy, návrhu strategie rozvoje v oblasti cestovního ruchu a konkrétního projektu na podporu rozvoje. Ten se zabývá uplatněním a zavedením ostravské návštěvnické karty City Card Ostrava. cs
dc.format 99 s. cs
dc.format.extent 936126 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject strategie rozvoje v oblasti cestovního ruchu cs
dc.subject návštěvnická karta cs
dc.subject tourism en
dc.subject tourism marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject strategy of tourism development en
dc.subject tourist city card en
dc.title Strategie rozvoje statutárního města Ostravy v oblasti cestovního ruchu cs
dc.title.alternative The development strategy of the city of Ostrava in tourism branch en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated The development strategy of the city of Ostrava in tourism branch includes theoretical pieces of knowledge, mainly from these areas: tourism, marketing and tourism marketing. These pieces of knowledge became resources of the practical part of thesis, which consists of Situation analysis of the city of Ostrava, SWOT analysis, the suggestion of development strategy in tourism branch and the concrete project that supports the city development. This project deals with introduction and implementation of Ostrava's City Card. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 5916
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kasperková_2007_dp.pdfBlocked 914.1Kb PDF View/Open
kasperková_2007_vp.doc 849Kb Microsoft Word View/Open
kasperková_2007_op.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account