Reklamní agentury - svět

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Reklamní agentury - svět

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregor, Lukáš
dc.contributor.author Holík, Radek
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:09Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:09Z
dc.date.issued 2013-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28140
dc.description.abstract Práce mapuje vývoj reklamních agentur od jejich vzniku až po současnost. Popisuje jednotlivé typy agentur a jejich vnitřní členění. Jsou zde obsaženy aktuální informace z globálního reklamního trhu a příklady nejvýznamějších holdingů a jejich agentur. U jednotlivých agentur jsou pak popsány vlastní vizuální identity a ukázky jejich prací. Práce se zabývá reklamními agenturami ve světovém kontextu.
dc.format 109 s. (136 188 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklamní agentura cs
dc.subject reklama cs
dc.subject vizuální identita cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject web cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject Advertising agency en
dc.subject advertisement en
dc.subject visual identity en
dc.subject campaign en
dc.subject website en
dc.subject research en
dc.title Reklamní agentury - svět
dc.title.alternative Advertising Agencies - World
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wolf, Dušan
dc.date.accepted 2014-06-12
dc.description.abstract-translated This paper records the development of advertising agencies since their inception to the present. It describes different types of agencies and their internal structure. Current information on the global advertising market and the most important examples of holdings and their agencies are included here. Then the individual agencies are depicted by means of their own visual identity and examples of their work. The paper deals with advertising agencies in the global context.
dc.description.department Kabinet teoretických studií
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Grafický design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Graphic Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 33620
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-05-16


Files in this item

Files Size Format View
holík_2013_dp.pdf 20.97Mb PDF View/Open
holík_2013_vp.doc 87Kb Microsoft Word View/Open
holík_2013_op.doc 92.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account