Projekt uvedení nového druhu piva na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt uvedení nového druhu piva na trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Dočekalová, Tereza
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:15Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:15Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28153
dc.description.abstract Práce pojednává o projektu uvedení nového druhu piva na trh Pivovarem Jihlava. V teoretické části je na základě informací z odborné literatury popsána problematika nového výrobku, procesu vývoje nového výrobku, životního cyklu výrobku a jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, které uvedení nového výrobku doprovází. Praktická část vyhodnocuje situaci Pivovaru Jihlava a situaci na trhu ochucených piv. Tyto dvě situace následně dává do kontextu s výsledkem dotazníkového šetření, který vyhodnocuje možnost uplatnění ochuceného piva v regionu. Získané poznatky z teoretické a dosavadní praktické části vytvářejí následně podklad pro projekt uvedení nového druhu piva na trh. Důraz v projektu je kladen na marketingovou komunikaci a její harmonizaci s ostatními částmi marketingového mixu. V konečné fázi je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 112 s., 6 s. (163 898 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject uvedení výrobku cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject product launch en
dc.subject communication mix en
dc.subject advertising en
dc.subject public relations en
dc.subject sales promotion en
dc.subject communication plan en
dc.title Projekt uvedení nového druhu piva na trh
dc.title.alternative Project on Launching a New Type of Beer on the Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Škrdlantová, Marie
dc.date.accepted 2014-05-23
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the project of the launch of a new beer kind on the market by "Pivovar Jihlava". In the theoretical part, based on information from the professional literature there is described the issue of a new product, process of new product development, product life cycle and the various tools of marketing communication that accompany the launch of a new product. The practical part assesses the situation of "Pivovar Jihlava" and the situation on the market with flavoured beers. The thesis then puts these two situations in the context with the result of the questionnaire survey, which evaluates the possibility of the flavoured beer to be proven successful in the region. The knowledge gained from the theoretical part and from the up to now practical part creates then the basis for the project of the launch of a new beer kind on the market. In the project there is put an emphasis on marketing communication and its harmonization with other parts of the marketing mix. In the final phase, the project is subjected to the time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33636
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
dočekalová_2014_dp.pdf 3.496Mb PDF View/Open
dočekalová_2014_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
dočekalová_2014_op.pdf 536.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account