Marketingový plán nově vznikající kavárny

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán nově vznikající kavárny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán nově vznikající kavárny
Autor: Matúšková, Petra
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou týkající se založení a vzniku nového podnikání se zaměřením na marketingový plán. V teoretické části jsou zpracovány poznatky spojené se založením a vznikem podnikání, spolu s poznatky souvisejícími s marketingovým plá-nem. V praktické části je cílem sestavit reálný marketingový plán nově vznikající kavárny. Tento projekt vzniká na základě provedených analýz. Součástí praktické části jsou také popsány potřebné kroky k založení nové kavárny. Na závěr práce jsou stanovena možná rizika projektu, je zobrazen časový harmonogram marketingových akcí a analýza SWOT.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28163
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 33649


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
matúšková_2014_dp.pdf 1.977Mb PDF Zobrazit/otevřít
matúšková_2014_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
matúšková_2014_op.doc 131Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet