Projekt marketingovej kampane Střediska rané péče Tamtam Olomouc Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Pařízek, Vladimír
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:19Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:19Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28166
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v neziskovém sekto-ru, konkrétně projektem marketingové kampaně pro neziskovou organizaci Centrum rané péče Tamtam Olomouc. V teoretické části jsou porovnávany jednotlivé nástroje marketin-gové komunikace v neziskovem sektoru se sektorem komerčním. Praktická část je rozdělena do dvou částí. V první, analytické části, je analyzován stav marketingové komunikace or-ganizace a její součástí je dotazníkový průzkum o povědomí veřejnosti o službě rané péče. V projektové části je na základě výsledků analýzy navržen a realizován projekt marketin-gové kampaně. Následně jsou uvedeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace orga-nizace do budoucna. |
|
dc.format |
84 p. (116 467 characters) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
dotaz-níkový prúzkum
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
non-profti organization
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
qestionnaire survey
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.title |
Projekt marketingovej kampane Střediska rané péče Tamtam Olomouc Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o.s. |
|
dc.title.alternative |
Project of Marketing Campaign for Center of Early Care Tamtam Olomouc - Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o.s. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kacr, Josef |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with marketing communication in the non-profit sector, specifically with the project of marketing communication for the non-profti organisation Středisko rané péče Tamtam Olomouc. The tools of marketing communication in the non-profitand commercial sectors are compared in the theoretical part of the thesis. The practical part is divided into two parts. In the first, analytical part, there is the analysis of actual state of marketing communication in the organization together with the questionnaire survey about the awareness of the public about early intervention service. In the project part of the thesis, a project of marketing campaign was proposed and realised. In the end there are propositions for the future improvements in the area of marketing communication of the organization. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33655
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account