Projekt marketingovej kampane Střediska rané péče Tamtam Olomouc Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingovej kampane Střediska rané péče Tamtam Olomouc Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Pařízek, Vladimír
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:19Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:19Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28166
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v neziskovém sekto-ru, konkrétně projektem marketingové kampaně pro neziskovou organizaci Centrum rané péče Tamtam Olomouc. V teoretické části jsou porovnávany jednotlivé nástroje marketin-gové komunikace v neziskovem sektoru se sektorem komerčním. Praktická část je rozdělena do dvou částí. V první, analytické části, je analyzován stav marketingové komunikace or-ganizace a její součástí je dotazníkový průzkum o povědomí veřejnosti o službě rané péče. V projektové části je na základě výsledků analýzy navržen a realizován projekt marketin-gové kampaně. Následně jsou uvedeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace orga-nizace do budoucna.
dc.format 84 p. (116 467 characters)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject dotaz-níkový prúzkum cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject non-profit sector en
dc.subject non-profti organization en
dc.subject marketing communication en
dc.subject public relations en
dc.subject qestionnaire survey en
dc.subject Facebook en
dc.title Projekt marketingovej kampane Střediska rané péče Tamtam Olomouc Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o.s.
dc.title.alternative Project of Marketing Campaign for Center of Early Care Tamtam Olomouc - Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o.s.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kacr, Josef
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated The thesis deals with marketing communication in the non-profit sector, specifically with the project of marketing communication for the non-profti organisation Středisko rané péče Tamtam Olomouc. The tools of marketing communication in the non-profitand commercial sectors are compared in the theoretical part of the thesis. The practical part is divided into two parts. In the first, analytical part, there is the analysis of actual state of marketing communication in the organization together with the questionnaire survey about the awareness of the public about early intervention service. In the project part of the thesis, a project of marketing campaign was proposed and realised. In the end there are propositions for the future improvements in the area of marketing communication of the organization.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33655
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
pařízek_2014_dp.pdf 1.922Mb PDF View/Open
pařízek_2014_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
pařízek_2014_op.doc 85.44Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account