Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barešová, Petra
dc.contributor.author Řehulka, Jakub
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:19Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:19Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28169
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je navrhnout strategii Internetového marketingu, která má pomoci vybrané společnosti s proniknutím na zvolený zahraniční trh. Navržená strategie se opírá o teoretické a analytické poznatky, které jsou shrnuty v příslušných kapitolách. Všechny vrstvy v rámci externího i interního prostředí firmy na daném trhu byly analyzovány za účelem správného přizpůsobení strategie, která je hlavním výstupem této práce. Projekt navržení efektivní strategie Internetového marketingu pro zahraniční trh je podroben analýze nákladů, času a rizik. Studie je významná zejména svým mezinárodním zaměřením v souvislosti s Internetovým marketingem. Tato oblast se zdá být méně zkoumanou ve srovnání se studiemi zabývajícími se Internetovým marketingem jako takovým.
dc.format 119 s. (194 428 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internet cs
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject mezinárodní Internetový marketing cs
dc.subject strategie Internetového marketingu cs
dc.subject nástroje Internetového marketingu cs
dc.subject proniknutí na zahraniční trh cs
dc.subject Internet en
dc.subject Internet marketing en
dc.subject international Internet marketing en
dc.subject Internet marketing strategy en
dc.subject Internet marketing tools en
dc.subject foreign market penetration en
dc.title Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company
dc.title.alternative Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vaněk, Jiří
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated This study mainly aims to develop an Internet marketing strategy helping selected company to penetrate selected foreign market. The strategy proposal itself is based on theoretical and analytical findings derived in respective chapters. All layers of XY company business environment within the selected market were analyzed in order to deliver precisely tailored strategy which is the major output of the study. The project of strategy proposal is then subjected to cost-time-risk analysis. The significance of research findings lies in its inter-national perspective in relation to Internet marketing which seems to be the area researched less than other Internet marketing-related studies.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33658
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
řehulka_2014_dp.pdf 3.323Mb PDF View/Open
řehulka_2014_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
řehulka_2014_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account