Projekt zvýšení povědomí o značce Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení povědomí o značce Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení povědomí o značce Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros
Author: Sehnalová Čermáková, Petra
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Předmětem diplomové práce je budování značky Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros. Hlavním cílem práce je zvýšení povědomí a upevnění pozice značky v cílovém segmentu, ale i mimo něj. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje literární rešerši pojednávající o značce, jejích prvcích, budování značky, její ekvitě, ocenění, komunikaci se zájmovými skupinami a společenské odpovědnosti firem. V části praktické je představena společnost Mitas, a. s., rozebrán její marketingový a komunikační mix a analyzována konkurence společnosti. Následně jsou shrnuty výsledky kvantitativního výzkumu zabývajícího se ekvitou značky Mitas a výsledky provedených analýz v GE matici, mapě vnímání a SWOT analýze. Poslední kapitola se zabývá projektem, ve kterém jsou uvedeny dva návrhy ke zvýšení povědomí a upevnění pozice značky Mitas.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28170
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 33659


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sehnalová čermáková_2014_dp.pdf 2.853Mb PDF View/Open
sehnalová čermáková_2014_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
sehnalová čermáková_2014_op.doc 131Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account