Návrh strategie komunikace na sociálních sítích pro kulturní dům TRISIA, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Návrh strategie komunikace na sociálních sítích pro kulturní dům TRISIA, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh strategie komunikace na sociálních sítích pro kulturní dům TRISIA, a.s.
Autor: Wilczková, Magdalena
Vedoucí: Čechmánková, Kateřina
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvořit návrh strategie komunikace na sociálních sítích pro kulturní dům TRISIA, a.s. Teoretická část práce se věnuje poznatkům z oblasti marketingu kultury, sociálních médií a social media marketingu. V praktické části práce je představena společnost TRISIA a je zde zkoumána současná marketingová komunikace a využití sociálních sítí. Projektová část vychází z poznatků analytické části a obsahuje již samotný návrh řešení pro zlepšení komunikace na sociálních sítích. Tento návrh je v závěru práce podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28182
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 33671


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
wilczková_2014_dp.pdf 3.715Mb PDF Zobrazit/otevřít
wilczková_2014_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
wilczková_2014_op.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet