Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Lázní Hodonín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Lázní Hodonín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Kozáková, Petra
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:31Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:31Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28203
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na projekt zvýšení konkurenceschopnosti Lázní Hodonín. Teoretická část práce je rozdělena do dvou kapitol a jsou v ní zpracovány stěžejní pojmy dané problematiky na základě dostupné literatury. První kapitola teoretické části se zabývá problematikou marketingového řízení, analýzou makroprostředí, analýzou vnitřního mikroprostředí, Porterovým modelem pěti konkurenčních sil, SWOT analýzou. Dále se teoretická část zabývá vysvětlením pojmů marketing služeb a marketingový mix v lázeňství. Druhá kapitola v teoretické části je věnována tématu konkurence a konkurenceschopnost. Praktická část je rozdělena na dvě části, a to na část analytickou a část projektovou. V analytické části je nejdříve popsáno lázeňství, vzápětí jsou představeny samotné Lázně Hodonín včetně jejich historie a nabídky služeb, dále je provedena analýza makroprostředí, analýza vnitřního mikroprostředí, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, jejichž součástí je i vícekriteriální hodnocení konkurence a dotazníkové šetření. Všechny tyto analýzy jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných informací z analýz jsou navrženy strategické cíle a doporučeny prostředky k jejich dosažení ve formě návrhu projektů.
dc.format 125s. (190 851 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject marketingový mix v lázeňství cs
dc.subject konkurence a konkurenceschopnost cs
dc.subject lázeňství cs
dc.subject Lázně Hodonín cs
dc.subject marketing management en
dc.subject marketing analysis en
dc.subject marketing mix in the spa industry en
dc.subject competition and competitiveness en
dc.subject spa en
dc.subject Spa Hodonín en
dc.title Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Lázní Hodonín
dc.title.alternative The Project to Increase of Competitiveness of Spa Hodonín
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubátová, Andrea
dc.date.accepted 2014-05-19
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on the project to increase competitiveness Spa Hodonin. The theoretical part is divided into two chapters and it worked out the basic terms of the issue on the basis of the available literature. The first chapter of this part deals with problems of marketing management, analysis of micro and macro analysis of internal microenvironment, Porter's five forces model, SWOT analysis. Furthermore, the theoretical part explaining the term marketing services and marketing mix in the spa. The second chapter of the theoretical part is devoted to the topic of competition and competitiveness. The practical part is divided into two parts, namely the analytical part and a part of the project. The analytical part of the spa is first described, then presents itself Spa Hodonín including their history and service offerings, further analysis of micro and macro analysis of internal microenvironment, Porter's five forces analysis, which includes the multi-criteria evaluation and competition survey. All these Analyzes are summarized in the SWOT analysis. Based on the information from the Analyzes are proposed strategic objectives and recommended means to achieve them in the form of proposals.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33711
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
kozáková_2014_dp.pdf 3.621Mb PDF View/Open
kozáková_2014_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open
kozáková_2014_op.pdf 661.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account