Projekt marketingového plánu Občanského sdružení Na Pasece

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu Občanského sdružení Na Pasece

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Křižková, Monika
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:32Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:32Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28204
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánu v neziskové organizaci a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část přibližuje teorii marketingu, marketingového plánování a neziskové organizace. V praktické části je provedena situační analýza Občanského sdružení Na Pasece, výzkum je proveden kvantitativní metodou u současných a potenciálních klientů neziskové organizace. Všechny potřebné informace jsou získány prostřednictvím dotazníků. V závěru praktické části je vytvořen projekt marketingového plánu Občanského sdružení Na Pasece, včetně nákladové, časové a rizikové analýzy doporučených akčních plánů.
dc.format 97 s. (157 495 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing planning en
dc.subject marketing plan en
dc.subject non-governmental organization en
dc.title Projekt marketingového plánu Občanského sdružení Na Pasece
dc.title.alternative Project of Marketing Plan of the Civic Association Na Pasece
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Škopíková, Svatava
dc.date.accepted 2014-05-26
dc.description.abstract-translated The diploma thesis inquiries into topic of marketing plan in the non-governmental organization and is divided into theoretical and applied part. The first part explains a theory of marketing, marketing planning and non-governmental organization. In the applied part situational analysis of civil association "Na Pasece" is carried out by means of quantitative method using the current and potential clients of this non-governmental organization. All necessary information is obtained via questionnaire survey. In the conclusion of the applied part project of civil association "Na Pasece" marketing plan is created, including cost, time and risk analysis of recommended action plans.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33712
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
křižková_2014_dp.pdf 3.415Mb PDF View/Open
křižková_2014_vp.doc 131Kb Microsoft Word View/Open
křižková_2014_op.doc 80Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account