Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Mačková, Andrea
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:32Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:32Z
dc.date.issued 2014-06-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28206
dc.description.abstract Ve své diplomové práci se zaměřuji na využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti FARE. Diplomová práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá aplikací nástrojů marketingového mixu a také jeho specifiky v obuvnictví. Pozornost je zde věnována také analýze prostředí podniku. Praktická část se skládá z analytické části, která zahrnuje situační analýzu společnosti FARE, a z projektové části, která vychází ze závěru analýzy a obsahuje návrh na zvýšení prodeje obuvi s využitím nástrojů marketingového mixu. Hlavní příležitost v počáteční fázi vidím v exportu do Slovenské republiky. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 86 s. (122 959 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject analýza SWOT cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject nákladová analýza cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject distribution en
dc.subject communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter five forces analysis en
dc.subject cost analysis en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.title Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o.
dc.title.alternative A Project on the Use of Marketing Mix Implementations to Increase Footwear Sales at Fare, s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Janíček, Lubomír
dc.date.accepted 2014-09-16
dc.description.abstract-translated In my diploma thesis, I focus on the use of marketing mix tools to increase footwear sales at FARE. The thesis is composed of two main parts, the theoretical and the practical one. The theoretical part deals with the application of marketing mix tools, as well as their specifics in shoemaking. Attention is also paid to the analysis of business environment. The practical part consists of the analytical part, which includes a situational analysis of FARE company and the project part which is based on the conclusion of the analysis and contains a proposal to increase the sales of footwear using marketing mix tools. At the early stage, I see the opportunity in export to the Slovak Republic. The project is subject to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33714
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2014-08-12


Files in this item

Files Size Format View
mačková_2014_dp.pdf 2.799Mb PDF View/Open
mačková_2014_vp.doc 131Kb Microsoft Word View/Open
mačková_2014_op.doc 84.46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account