Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Navrátil, Lukáš
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:33Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:33Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28207
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je návrh projektu na zvýšení spokojenosti zákazníku ve firmě Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN, zabývající se prodejem podlahovin a interiérového vybavení. Teoretická část se zabývá pohledem na problematiku chování zákazníka, teorií marketingového výzkumu a vybranými nástroji pro péči o zákazníka. Praktická část je věnována popisu společnosti a analýze spokojenosti zákazníků. Vychází z údajů zjištěných v rámci marketingového výzkumu a na jejich základě je vytvořen projekt pro zvýšení spokojenosti zákazníků firmy. Součástí projektu je i podrobení jednotlivých návrhů nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 97 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject projekt cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject prodej cs
dc.subject CRM cs
dc.subject customer en
dc.subject satisfaction en
dc.subject research en
dc.subject project en
dc.subject communication en
dc.subject sale en
dc.subject CRM en
dc.title Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN
dc.title.alternative Project To Enhance Customers Satisfaction In The Company Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jangl, Patrik
dc.date.accepted 2014-05-26
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is a proposal for increasing the customers satisfaction in the company Lubomír Uher HARMONIE DESIGN, which deals with selling the floor coverings and interior furnishings. The theoretical part deals with the view of the issue of consumer behaviour marketing research theory and selected tools for customer care. The practical part is dedicated to the description of the company and analysis of customer satisfaction. It is based on data collected in the marketing research and based on this data the project was created to increase customer satisfaction. The project includes the submission of individual proposals of cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33716
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
navrátil_2014_dp.pdf 2.849Mb PDF View/Open
navrátil_2014_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open
navrátil_2014_op.doc 130Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account