[NEOBHÁJENO] Selling Food via Printed Ads: A Linguistic Analysis

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Selling Food via Printed Ads: A Linguistic Analysis

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Selling Food via Printed Ads: A Linguistic Analysis
Author: Cyprisová, Tereza
Advisor: Nemčoková, Katarína
Abstract: V mé bakalářské práci definuji a popisuji jazykové prostředky, které se vyskytují v tištěné reklamě na jídlo. Tyto reklamy se objevují především v magazínech, časopisech a novinách. V teoretické části se zabývám výrazovými prostředky a termíny, které je důležité popsat, pro chápání výzkumu. Při psaní teorie jsem použila různé zdroje a knihy, ze kterých definice pochází. Praktická část se zabývá výzkumem popsaných výrazů z teoretické části. Tyto jazykové prostředky, které se v tištěné reklamě na jídlo vyskytují nejčastěji, se týkají morfologie, lexikologie a syntaxem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28281
Date: 2013-11-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: F 33833


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
cyprisová_2013_dp.pdf 4.829Mb PDF View/Open
cyprisová_2013_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
cyprisová_2013_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account