Projekt využití sociálních síti v marketingové komunikaci firem a analýza jejích dopadů z hlediska nákladů a výnosů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních síti v marketingové komunikaci firem a analýza jejích dopadů z hlediska nákladů a výnosů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Čechmánková, Kateřina
dc.contributor.author Mazán, Martin
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:57:24Z
dc.date.available 2015-03-08T20:57:24Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28356
dc.description.abstract Diplomová práca sa zameriava na popis a analýzu prínosu internetu a najmä sociálnych sietí ako novodobého média pre propagáciu výrobkov, služieb a značky. Hlavnou náplňou práce je navrhnúť kalkulačné riešenia nákladov reklamných formátov vybranej spoločnosti.
dc.format 112 s. (132 985 znakov)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject náklady cs
dc.subject kalkulácia nákladov cs
dc.subject sociálne siete cs
dc.subject reklama cs
dc.subject analýza cs
dc.subject médium cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject internet cs
dc.subject costs en
dc.subject cost calculation en
dc.subject social networking en
dc.subject advertising en
dc.subject analysis en
dc.subject medium en
dc.subject Facebook en
dc.subject internet en
dc.title Projekt využití sociálních síti v marketingové komunikaci firem a analýza jejích dopadů z hlediska nákladů a výnosů
dc.title.alternative The Project of Uses Social Networks in Marketing Communication Firms and an Analysis of Its Impact in Terms of Resulting Costs and Revenues
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated The master thesis is focused on the description and analysis of the contribution of the internet and especially social networks such as modern media to promote products, services and brands. The main scope of work is to propose costing solutions of advertising formats in chosen company.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33954
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
mazán_2014_dp.pdf 1.989Mb PDF View/Open
mazán_2014_vp.pdf 46.87Kb PDF View/Open
mazán_2014_op.pdf 57.58Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account