Projekt vytvoření krizového scénáře společnosti XYZ

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt vytvoření krizového scénáře společnosti XYZ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Virglerová, Zuzana
dc.contributor.author Švub, Tomáš
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:57:52Z
dc.date.available 2015-03-08T20:57:52Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28430
dc.description.abstract Cílem práce je sestavení krizového scénáře společnosti XYZ. V první částí práce jsou uvedeny teoretické poznatky k dané problematice. Je zde především definováno co je to krize, krizové řízení a postup sestavení krizového scénáře. Na teoretické poznatky navazuje část praktická. Zde je provedena analýza trhu, na kterém se společnost vyskytuje a dále analýza výkonnosti samotné společnosti. Na základě provedené analýzy je zpracována projektová část. Ta je tvořena identifikací a analýzou rizik, sestavením modelové situace a především návrhem krizového scénáře.
dc.format 97 s. (134 533 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject krize cs
dc.subject krizové řízení cs
dc.subject krizový scénář cs
dc.subject riziko cs
dc.subject automobilový průmysl cs
dc.subject crisis en
dc.subject crisis management en
dc.subject crisis scenario en
dc.subject risk en
dc.subject automotive industry en
dc.title Projekt vytvoření krizového scénáře společnosti XYZ
dc.title.alternative The Project of Creating a Crisis Scenario for XYZ Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozubíková, Ludmila
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is a creation of crisis scenario in the XYZ Company. The first part contains theoretical knowledge of the subject. There are specific definitions of what crisis, crisis management and the procedure for establishing a crisis scenario is. At the bases of theoretical knowledge the practical part is established. In this part the company´s target market is analysed, also the company performance is analysed. On the basis of the analysis the project part is elaborated. The project part consists of iden-tifying and analysing the risks, constructing a model situation and especially proposal of crisis scenario.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 34053
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
švub_2014_dp.pdf 2.474Mb PDF View/Open
švub_2014_vp.pdf 57.48Kb PDF View/Open
švub_2014_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account