Marketingová stratégia slovenskej atletiky

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Marketingová stratégia slovenskej atletiky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová stratégia slovenskej atletiky
Autor: Kačalka, Ľuboslav
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomový projekt "Marketingová stratégia slovenskej atletiky" sa zaoberá marketingovými činnosťami atletiky, predovšetkým efektívnou komunikáciou vo vzťahu k mládeži, verejnosti, médiám a sponzorom. Bokom neostáva ani práca so samotným produktom, teda prispôsobenie jednotlivých podujatí či tréningových cyklov požiadavkám trhu. Podkladom pre odporúčania boli kvantitatívne výskumy na vzorke žiakov druhého stupňa základných škôl i všeobecnej populácie. Správanie sa médií a sponzorov zasa mapujú kvalitatívne výskumy. Súčasťou práce je aj projekt navrhujúci konkrétne riešenia problému nízkeho záujmu o atletiku. Ide o činnosti posilňujúce korporátny imidž atletiky u mládeže, verejnosti, médií a sponzorov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2865
Datum: 2007-04-19
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 19.04.2009
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4943


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kačalka_2007_dp.pdf 1.380Mb PDF Zobrazit/otevřít
kačalka_2007_vp.doc 74.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kačalka_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet