Plán marketingové komunikace společnosti instrumentum s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plán marketingové komunikace společnosti instrumentum s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Solař Kopčilová, Martina
dc.contributor.author Šenkýřová, Zuzana
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:02:05Z
dc.date.available 2015-03-08T21:02:05Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28732
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je návrh plánu marketingové komunikace pro společnost instrumentum s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. Teoretická část zahrnuje výklad odborných pojmů, které tvoří podklad pro část praktickou. Zde jsou uvedeny pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Praktická část je tvořena charakteristikou společnosti, popisem nabízených produktů a služeb a profilem cílových zákazníků. Následují vybrané marketingové analýzy jako analýza prostředí a SWOT analýza. Hlavní část této práce tvoří návrh komunikace se zákazníky z důvodu změny adresy společnosti a také návrh komunikačního plánu společnosti pro rok 2014.
dc.format 83 s. (130 204 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication plan en
dc.subject marketing environment en
dc.subject target audience en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Plán marketingové komunikace společnosti instrumentum s.r.o.
dc.title.alternative Marketing Communications Plan of Company instrumentum s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2014-05-29
dc.description.abstract-translated The main aim of this bachelor thesis is to create a plan of marketing communication for the company instrumentum s.r.o. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical part. The theoretical part includes the interpretation of important technical terms, which constitute the basis for the practical section. General knowledge of marketing and marketing communication is presented there. The practical part comprises of the characteristics of the company, description of offered products and services and profile of target audience. This part is followed by selected marketing analysis such as environmental analysis and SWOT analysis. The major part of this work consists of the concept of communication with customers because of the change of the company adress and also designed communication plan for the year 2014 is included.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37142
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
šenkýřová_2014_dp.pdf 2.121Mb PDF View/Open
šenkýřová_2014_vp.pdf 655.1Kb PDF View/Open
šenkýřová_2014_op.pdf 708.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account