Podpora prodeje importovaných značek společnosti HP Tronic

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podpora prodeje importovaných značek společnosti HP Tronic

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregarová, Magda
dc.contributor.author Zavadilová, Andrea
dc.date.accessioned 2010-07-14T16:42:48Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:22Z
dc.date.issued 2007-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2881
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na analýzu podpory prodeje importovaných zna-ček firmy HP TRONIC. Hlavní činnosti firmy je import, maloobchodní a velkoobchodní prodej elektrospotřebičů. Firma HP TRONIC stojí na čele v prodeji domácích spotřebičů, spotřební elektroniky a foto techniky. Hlavním cílem bakalářské práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit a porovnat současný stav podpory prodeje importovaných značek, podrobně značky GoGen. Dále vy-pracovat porovnání efektivity podpory prodeje a vypracovat návrh s doporučením, jaké opatření je třeba udělat pro zefektivnění podpory prodeje importovaných značek. cs
dc.format 56 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1515702 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 03.05.2012
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject propagace cs
dc.subject značka cs
dc.subject reklama cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject sale support en
dc.subject sales promotion en
dc.subject brand en
dc.subject advertisement en
dc.subject consumer en
dc.subject retail en
dc.title Podpora prodeje importovaných značek společnosti HP Tronic cs
dc.title.alternative Sale support analysis for HP TRONIC's import brands en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated In my dissertation I focused on a sale support analysis for HP TRONIC's import brands. The principal activity of the HP TRONIC ZLÍN company is import, wholesale, and retail of consumer electronics. HP TRONIC ZLÍN spol. s r.o. is among the leaders in sales of hou-sehold appliances, consumer electronics and photo equipment in the Czech Republic. The main goal of this dissertation is to thoroughly analyse and evaluate the current state of sales of imported brands, especially the GoGEN brand. Further, this dissertation focuses on comparison of the sales support effectiveness for imported brands and recomendation for its improvement. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4886
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
zavadilová_2007_bp.pdfBlocked 1.445Mb PDF View/Open
zavadilová_2007_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
zavadilová_2007_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account