[NEOBHÁJENO] Formy vzdělávání mimořádně nadaných dětí

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Formy vzdělávání mimořádně nadaných dětí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Eva
dc.contributor.author Pavlišová, Ludmila
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:03:46Z
dc.date.available 2015-03-08T21:03:46Z
dc.date.issued 2014-01-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28953
dc.description.abstract Obsahem bakalářské práce je zjistit současný stav vzdělávání mimořádně nadaných žáků formami akcelerace nebo segregace a ukázat, že tyto formy mají své místo ve školách, kde pomáhají učitelům a samotným žákům rozvinout jejich nadání. Cílovou skupinou výzkumu budou žáci v běžné třídě, ale s individuálním vzdělávacím plánem a možností přeskočit ročník (akcelerace) a žáci ve třídě, kde jsou jen nadaní (segregace). Použitá metoda je dotazník. Data, která se nám podaří získat, budou prezentována pomocí grafů, tabulek a odborné publikace.
dc.format 57 s., 59 981 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nadání cs
dc.subject škola cs
dc.subject integrace cs
dc.subject akcelerace cs
dc.subject segregace cs
dc.subject obohacování učiva cs
dc.subject individuální vzdělávací plán cs
dc.subject talent en
dc.subject school en
dc.subject integration en
dc.subject acceleration en
dc.subject segregation en
dc.subject enrichment en
dc.subject individual education plan en
dc.title [NEOBHÁJENO] Formy vzdělávání mimořádně nadaných dětí
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] The Forms of Education of Gifted Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zgarbová, Petra
dc.date.accepted 2014-06-09
dc.description.abstract-translated The content of this bachelor work is to find out the current status of education of extremely gifted children, who are educated using acceleration or segregation forms of education, and to show, that these forms help teachers and students with thein educational issues. The target group consists of students in common class, who are either educated by individual education plans and have an option to skip grade (acceleration) or where gifted students are seperated (segregation). Method used in this work is questionnaire. Gathered data will be presented using graphs, charts and proffesional literature.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34758
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2014-05-02
local.subject pedagogika nadaných cs
local.subject gifted education en


Files in this item

Files Size Format View
pavlišová_2014_dp.pdf 9.603Mb PDF View/Open
pavlišová_2014_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
pavlišová_2014_op.doc 21.19Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account