[NEOBHÁJENO] Využití prvků efektivní komunikace při práci s dětmi v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Využití prvků efektivní komunikace při práci s dětmi v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Židková, Michaela
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:04:03Z
dc.date.available 2015-03-08T21:04:03Z
dc.date.issued 2014-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29003
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikativní dovednosti učitele v mateřské škole. V teoretické části je popsána komunikace obecně, její průběh a účastníci. Zaměřuje se také na principy efektivní a neefektivní komunikace. Praktická část popisuje výskyt těchto prin-cipů v projevu učitele s dětmi. Cílem bylo zjistit principy, které učitelky využívají ve svém projevu, a také popsat, který z nich převládá. Učitel je pro děti průvodcem ve výchovně-vzdělávacím procesu od jejich předškolního věku. Od učitele je žádoucí, aby byl schopen se vyjadřovat správně a spisovně, aby byl vhodným vzorem.
dc.format 50 stran
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikace cs
dc.subject efektivní a neefektivní komunikace cs
dc.subject komunikativní dovednost cs
dc.subject Communication en
dc.subject effective and ineffective communication en
dc.subject communication skills en
dc.title [NEOBHÁJENO] Využití prvků efektivní komunikace při práci s dětmi v mateřské škole
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] The Use of Elements of Effective Communication in Work with Nursery School Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2014-09-09
dc.description.abstract-translated This Bachelor´s work focuses on the communication skills of teachers in the nursery school. In the theoretical part it describes communication in general, its process and the participants. It also focuses on the principles of efficient and inefficient communication. The practical part describes the occurrence of these principles in the teacher's speech with children. The aim was to determine principles which teachers use in her speech and also to describe which of them prevail. The teacher is guide in the educational process for children from the beginning of their pre-school age. From the teacher it is desirable to be able to speak properly and registry, to be appropriate model.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34833
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2014-05-02
local.subject pedagogická komunikace cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject communication in learning and scholarship en
local.subject kindergartens en


Files in this item

Files Size Format View
židková_2014_dp.pdf 713.6Kb PDF View/Open
židková_2014_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
židková_2014_op.doc 20.80Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account