Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím Corporate Designu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím Corporate Designu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Svejkovský, Ivo
dc.date.accessioned 2010-07-14T16:53:16Z
dc.date.available 2010-07-14T16:53:16Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2906
dc.description.abstract Corporate Identity (firemní identita) je komplexní obraz společnosti utvářený filozofií, historií, zásadami vedení, současností i perspektivním výhledem firmy. Corporate Design je, ve vztahu k Corporate Identity, její nejvíce a nejdříve viditelnou složkou. Corporate Design jedinečným a okamžitě srozumitelným způsobem profiluje společnost vůči jejím konkurentům a stává se tak mocným nástrojem zvyšování konkurenceschopnosti a konkurenčního boje. V České republice došlo po roce 1989 k rapidnímu zvýšení potřeby používat ve společnostech profesionální Corporate Design. Čím dál tím více vedoucích pracovníků a managerů vnímá CD jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku. Vytvoření konkurenceschopné identity a Corporate Designu je vázáno na profesionální postupy ve všech fázích vývoje Corporate Designu, jeho zavádění, ale i každodenním užívání. V každé fázi mohou nastat specifické problémy, které mohou u výsledného Corporate Designu ohrozit kvalitu, zkomplikovat zavádění do praxe, ztížit intuitivní používání, zvýšit náklady nebo časově prodloužit jednotlivé fáze. Tyto problémy je třeba analyzovat a navrhnout taková řešení, která možná rizika zcela odstraní nebo alespoň sníží pravděpodob-nost jejich výskytu. cs
dc.format 110 s., cs
dc.format.extent 8137354 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject firemní design cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject značka cs
dc.subject identita značky cs
dc.subject logo cs
dc.subject designmanuál cs
dc.subject podnik cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject Corporate Design en
dc.subject Corporate Identity en
dc.subject Brand en
dc.subject Brand Identity en
dc.subject Logo en
dc.subject Design Manual en
dc.subject Company en
dc.subject Competitive Strenght en
dc.title Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím Corporate Designu cs
dc.title.alternative Corporate Design as a tool for increasing competitive strenght of a company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Illík, Rostislav
dc.date.accepted 2007-05-31
dc.description.abstract-translated Corporate Identity is a global image of a company that is being built by philosophy, history, managing principles, present and perspective company view. Corporate Design is, in relation to Corporate Idnetity, its first sight and most visible part. Corporate Design by unique and immediate way profiles a company against its competitors and becomes a mighty tool of increasing competitive advantage and competitive fight. There has rised a need for using professional Corporate Design in companies in Czech Republic since the year 1989. Since that time more and more directors and managers feel Corporate Design like a tool for increasing competitive advantage of a company. Creating of competitive identity and Corporate Design needs the professional approaches to all phases of creating Corporate Design, its implementing but also everyday using. There can appear specific promblems in each phase that can at the final Corporate Design threaten quality, complicate implementing, sadden intuitive using, increase costs or extend time periods. There is need to analyse these problems and propose such solutions that totally remove possible risks or at least decrease risk possibilities. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4972
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
svejkovský_2007_dp.pdfBlocked 7.760Mb PDF View/Open
svejkovský_2007_vp.doc 69Kb Microsoft Word View/Open
svejkovský_2007_op.doc 60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account