Analýza marketingového komunikačního mixu v prodejně Tescoma v Olomouci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového komunikačního mixu v prodejně Tescoma v Olomouci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Sekaninová, Veronika
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:05:35Z
dc.date.available 2015-03-08T21:05:35Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29269
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového komunikačního mixu v prodejně Tescoma v Olomouci. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje marketingový mix, marketingovou komunikaci, nové trendy v marketingové komunikaci a marketingové analýzy. Praktická část obsahuje informace o prodejně Tescoma v Olomouci. Je zde popsán marketingový mix a především marketingová komunikace prodejny, dále jsou zde informace o konkurenci. Praktická část také zahrnuje PEST analýzu, benchmarking a SWOT analýzu, na základě jejího vyhodnocení jsou v závěru práce návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace prodejny.
dc.format 83 s. (129 772 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Benchmarking en
dc.subject PEST Analysis en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.title Analýza marketingového komunikačního mixu v prodejně Tescoma v Olomouci
dc.title.alternative Analysis of the Marketing Communication Mix in the Shop Tescoma in Olomouc
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2014-06-04
dc.description.abstract-translated The main purpose of this bachelor thesis is analysis of the marketing communication mix in the shop Tescoma in Olomouc. This thesis includes theoretical and practical part. Theoretical part describes marketing mix, marketing communication, new trends in marketing communication and marketing analysis. Practical part contains informations about the shop Tescoma in Olomouc. Marketing mix and especially marketing communication of this shop is described here. There are also informations about competition. Practical part also contains PEST analysis, benchmarking and SWOT analysis. Based on these results, conclusion of the thesis contains suggestions and recommendations for marketing communication improvement of this shop.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 35238
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2014-05-16


Files in this item

Files Size Format View
sekaninová_2014_dp.pdf 1.922Mb PDF View/Open
sekaninová_2014_vp.doc 127Kb Microsoft Word View/Open
sekaninová_2014_op.doc 126.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account