Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kressová, Petra
dc.contributor.author Vytlačilová, Lucie
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:06:49Z
dc.date.available 2015-03-08T21:06:49Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29492
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s. Teoretická část bakalářské práce je věnována literárním pramenům, které se zaměřují na maloobchod, spokojenost zákazníka, jaký význam má značka pro zákazníka a na marketingový výzkum. Teoretické poznatky jsou využity v praktické části, kde je provedena analýza spokojenosti zákazníků pomocí osobního a elektronického dotazování a také pomocí pozorování. Na základě analýzy jsou uvedeny návrhy a doporučení na zvýšení spokojenosti zákazníků či na získání zákazníků nových.
dc.format 74 s. (113 573 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject maloobchod cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject privátní značky cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject retail en
dc.subject customer´s satisfaction en
dc.subject marketing research en
dc.subject private labels en
dc.subject questionnaire en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
dc.title.alternative The Analysis of Customer Satisfaction in Lidl Česká republika v.o.s.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2014-06-04
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with an analysis of the customer´s satisfaction in company Lidl Česká republika v.o.s. The theoretical part of the thesis is devoted to literary sources which focus on the retail, customer´s satisfaction, the importance of the brand for customer and marketing research. The theoretical knowledge is applied in the practical part which contains the analysis of customer´s satisfaction done by using personal and electronic questioning and observation. Based on the analysis there are set out proposals and recommendations to increase customer´s satisfaction and to acquire new customers.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 35568
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-05-16


Files in this item

Files Size Format View
vytlačilová_2014_dp.pdf 1.573Mb PDF View/Open
vytlačilová_2014_vp.doc 126.5Kb Microsoft Word View/Open
vytlačilová_2014_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account