Analýza marketingové komunikace Divize Weber, Saint-Gobain Construction Products CZ a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace Divize Weber, Saint-Gobain Construction Products CZ a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Diblík, Jakub
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:06:53Z
dc.date.available 2015-03-08T21:06:53Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29504
dc.description.abstract Tato práce je analýzou marketingové komunikace společnosti Divize Weber, Saint-Gobain Construction Products CZ a.s. Hlavním cílem je analýza současné situace ve společnosti a na základě zjištěných informací navrhnout doporučení k zefektivnění marketingové komunikace Teoretická část je zpracována na základě dostupné literatury o marketingu a marketingové komunikaci. V praktické časti je analyzován současný stav marketingové komunikace společnosti. Následně je na základě PEST analýzy, benchmarkingu a SWOT analýzy vypracováno několik návrhů jak zlepšit marketingovou komunikaci v této společnosti.
dc.format 72 s. (96 842 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject advertising en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace Divize Weber, Saint-Gobain Construction Products CZ a.s.
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication of the Divize Weber, Saint-Gobain Construction Products CZ a.s.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2014-06-03
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is an analysis of marketing communication of the company Division Weber, Saint-Gobain Construction Products CZ a.s. The main goal of this thesis is to analyze the current situation within the company and to make a few suggestions that might lead to more effective marketing communication. The theoretical part is based on the knowledge gained from the literature related to marketing and marketing communication. The practical part analyses the present marketing communication of the company. Consequently, according to results from PEST analysis, benchmarking and SWOT analysis, the author outlines a few suggestions for better marketing communication within the company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 35587
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2014-05-16


Files in this item

Files Size Format View
diblík_2014_dp.pdf 1.784Mb PDF View/Open
diblík_2014_vp.doc 128Kb Microsoft Word View/Open
diblík_2014_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account