Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

Show full item record

No preview available
Title: Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání
Author: Janoušková, Tereza
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na význam značky v oblasti odívání. Teoretická část popisuje pojem značka, charakterizuje cílové skupiny, zabývá se marketingovým výzkumem a reklamou. Praktická část zkoumá vztah dospívající mládeže k módním značkám a módě samotné. Součástí praktické části je dotazník, pomocí kterého analyzuji situaci vztahu dospívající mládeže ke značkovému oblečení, jak je pro ně důležité a jaké značky preferuje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2966
Date: 2007-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
janoušková_2007_bp.pdfBlocked 6.214Mb PDF
janoušková_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
janoušková_2007_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account