Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání
Autor: Janoušková, Tereza
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na význam značky v oblasti odívání. Teoretická část popisuje pojem značka, charakterizuje cílové skupiny, zabývá se marketingovým výzkumem a reklamou. Praktická část zkoumá vztah dospívající mládeže k módním značkám a módě samotné. Součástí praktické části je dotazník, pomocí kterého analyzuji situaci vztahu dospívající mládeže ke značkovému oblečení, jak je pro ně důležité a jaké značky preferuje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2966
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4805


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
janoušková_2007_bp.pdfZablokované 6.214Mb PDF
janoušková_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
janoušková_2007_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet