Analýza konkurenceschopnosti společnosti VITAR, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti společnosti VITAR, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Halašková, Michaela
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:13:56Z
dc.date.available 2015-03-08T21:13:56Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29722
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je "Analýza konkurenceschopnosti společnosti VITAR, s.r.o." Tato práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V první části jsou shrnuty teoretické poznatky o problematice konkurence a popsány metody analýzy konkurence-schopnosti. Praktická část se zaměřuje na analýzu konkurenceschopnosti nápojů Capri Sonne společnosti VITAR, s.r.o. pomocí marketingového mixu, benchmarkingu, PESTLE analýzy, SWOT analýzy a na ni navazujících matic IFE a EFE. Na základě těchto analýz byla navržena opatření k posílení konkurenceschopnosti nápojů Capri-Sonne.
dc.format 86 s. (144 659 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject IFE a EFE matice cs
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject marketing mix en
dc.subject benchmarking en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject IFE and EFE matrix en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti společnosti VITAR, s.r.o.
dc.title.alternative The Analysis of Competitiveness of the VITAR, s.r.o. Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Martina
dc.date.accepted 2014-06-02
dc.description.abstract-translated The topic of the bachelor thesis is "The Analysis of Competitiveness of the VITAR, s.r.o. Company". This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the first part, theoretical knowledge of competition issues has been summarized and methods of the analysis of competitiveness have been described. Practical part is focused on the analy-sis of competitiveness of Capri-Sonne drinks produced by VITAR, s.r.o. company by means of marketing mix, benchmarking, PESTLE analysis, SWOT analysis and subsequent IFE and EFE matrices. On the basis of these analyses, arrangements for strengthening the competitiveness of Capri-Sonne drinks have been suggested.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 35891
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-16


Files in this item

Files Size Format View
halašková_2014_dp.pdf 28.05Mb PDF View/Open
halašková_2014_vp.doc 126Kb Microsoft Word View/Open
halašková_2014_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account