Hodnocení osobního prodeje reklamního času soukromé rozhlasové stanice

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Hodnocení osobního prodeje reklamního času soukromé rozhlasové stanice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Kašparová, Bohdana
dc.date.accessioned 2010-07-14T20:25:14Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2984
dc.description.abstract Rozhlasovou komunikaci lze do mediálního mixu zařadit za předpokladu využití jeho silných stránek. Na komerční možnosti rozhlasu má vliv množství jeho posluchačů, ale především konzultační způsob prodeje. Rozhlasovou stanici reprezentuje konzultant, schopný zaujmout a orientovat se na řešení problému. Úspěšnost prodejních týmů ovlivňuje plánování měřitelných proměnných a hodnocení dílčích cílů. Efektivita prodeje závisí na práci s prodejním personálem. Především jde o stanovování cílů, plánování výkonů, určování hodnotících proměnných jednotlivých obchodních zástupců. Na výsledcích prodejního týmu lze zhodnotit význam vzdělávání, tréninku a rozvoje prodejců. Značný význam má interní i externí hodnocení, které je základem motivace a úspěchu osobního prodeje. cs
dc.format 87 s., 9 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 7871942 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2037
dc.subject rozhlas cs
dc.subject vysílání cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject obchod cs
dc.subject prodej cs
dc.subject prodejce cs
dc.subject zástupce cs
dc.subject proměnné cs
dc.subject motivace cs
dc.subject řízení cs
dc.subject hodnocení cs
dc.subject radio en
dc.subject broadcast en
dc.subject communication en
dc.subject business en
dc.subject sales en
dc.subject sales man en
dc.subject represent ant en
dc.subject criteria en
dc.subject motivation en
dc.subject management en
dc.subject evaluation en
dc.title Hodnocení osobního prodeje reklamního času soukromé rozhlasové stanice cs
dc.title.alternative PERSONAL SALES EVALUATION OF THE ADVERTISING TIME IN PRIVATE RADIO en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2007-05-28
dc.date.vskp-available 2037-04-20
dc.description.abstract-translated Radio communication can be successfully implemented to the media-mix only when we use its strengths. Commercial possibilities of the radio broadcast are directly influent by the number of the listeners and the time spent, but first of all with a kind of sales. Radio station is representing a sales consultant which is able to attract attention and be oriented to the problem solution. Sales team and business success depend on planning all of measurable items and evaluation of the partly goals. The Sales affectivity depends on handling with Sales personnel. Goal setting, detail planning and setting evaluation criteria of individual sales represent ants. Results of the Sales team help us to understand the sense of education, training, management and personal development of the salesman. Sizeable sense has internal and external evaluation which is a basement of the future motivation and sales success. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4946
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kašparová_2007_dp.pdfBlocked 7.507Mb PDF View/Open
kašparová_2007_vp.doc 67Kb Microsoft Word View/Open
kašparová_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account