Webový portál pro servis a reklamace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Webový portál pro servis a reklamace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malaník, David
dc.contributor.author Chumchal, Martin
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:15:57Z
dc.date.available 2015-03-08T21:15:57Z
dc.date.issued 2014-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30030
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je vytvořit návrh systému pro servis a reklamaci zboží, navrhnout způsob komunikace se zákazníkem pomocí webových služeb a specifikovat platformu pro běh systému (PHP, MySQL). Na základě přesného návrhu bude dané řešení implementováno do reálného obchodního trhu na pozici koncového prodeje IT zboží podnikatelského subjektu Počítače Zlín. Dále bude chování systému pečlivě zhodnoceno a testováno v provozu. Posledním krokem je vytvořit základ rozhraní v jazyce PHP pro přístup zákazníků k vybraným reklamacím a servisním protokolům. V závěru budou zhodnoceny výhody a nevýhody navrženého systému.
dc.format 56
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject systém cs
dc.subject servis cs
dc.subject reklamace cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject programování cs
dc.subject PHP cs
dc.subject MySQL cs
dc.subject webový portál cs
dc.subject databáze cs
dc.subject dodavatel cs
dc.subject system en
dc.subject service en
dc.subject warranty en
dc.subject customer en
dc.subject Programming en
dc.subject PHP en
dc.subject MySQL en
dc.subject web portal en
dc.subject database en
dc.subject supplier en
dc.title Webový portál pro servis a reklamace
dc.title.alternative A Service Support and Complaints Web Portal
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vala, Radek
dc.date.accepted 2014-06-19
dc.description.abstract-translated Aim of this work is to design a system for service and claim the goods, to propose a method of communication with customers using web services and specify the platform to run the system (MySQL + PHP). On the basis of the exact solution of the proposal will be implemented in a real commercial market for the position of IT goods sales end of the business entity Computers Zlín. Furthermore, the behavior of the system carefully evaluated and tested in operation. The final step is to create the basis for an interface in PHP for customer access to the selecting complaints and service protocols and in the end will evaluate the advantages and disadvantages of the proposed system.
dc.description.department Ústav bezpečnostního inženýrství
dc.thesis.degree-discipline Bezpečnostní technologie, systémy a management cs
dc.thesis.degree-discipline Security Technologies, Systems and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 36338
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2014-06-10
local.subject IT firmy cs
local.subject obchodní komunikace cs
local.subject internetová komunikace cs
local.subject IT firms en
local.subject communication in business en
local.subject Internet communication en


Files in this item

Files Size Format View
chumchal_2014_dp.zip 7.154Mb Unknown View/Open
chumchal_2014_vp.pdf 242.4Kb PDF View/Open
chumchal_2014_op.pdf 963.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account