Reklama na Internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklama na Internetu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vojtěšek, Jiří
dc.contributor.author Škodíková, Pavla
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:16:19Z
dc.date.available 2015-03-08T21:16:19Z
dc.date.issued 2014-02-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30074
dc.description.abstract Tato bakalářská práce zahrnuje marketingové přístupy na trhu, které popisují postoje komerčních subjektů vůči ostatním na trhu. Cílem této práce je charakterizovat a popsat výhody a nevýhody používaných forem reklamy na Internetu a zhodnotit jejich kvalitu z pohledu účinnosti. Hlavní přínos práce spočívá v dotazníkovém šetření, zkoumající postoje a účinnost forem reklamy u běžných uživatelů Internetu. Komplexnost těchto vyhodnocených informací doplňuje průzkum pozice internetové reklamy a její efektivity na trhu z pohledu reklamních agentur. Praktické využití internetové reklamy a její cílení je zachyceno na sociálních sítích Facebook a YouTube.
dc.format 79 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internetová reklama cs
dc.subject formy internetové reklamy cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject internetová reklama na Facebooku cs
dc.subject internetová reklama na YouTube cs
dc.subject internet advertising en
dc.subject forms of internet advertising en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject internet advertising on Facebook en
dc.subject internet advertising on YouTube en
dc.title Reklama na Internetu
dc.title.alternative Advertisement on the Internet
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Matušů, Radek
dc.date.accepted 2014-06-16
dc.description.abstract-translated This thesis includes marketing admittance to market, which subscribe stance of commercial subjects against others at the market. The aim of this work is to characterize and describe advantage and disadvantage of used forms of adverting on internet and to evaluate its quality of effectiveness. The principal merit of this work is based on questionnaire survey, which looks at stance and effectiveness of advertising forms of common internet users. The complexity of those evaluated information is refilled by research of internet advertising's position and its effectiveness at market from the perspective of advertising agencies. The practical using of internet advertising and its influence is noticed at socials networks sites Facebook and YouTube.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information technologies in administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 36389
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-05-23
local.subject questionnaires en


Files in this item

Files Size Format View
škodíková_2014_dp.pdf 2.590Mb PDF View/Open
škodíková_2014_vp.pdf 139.7Kb PDF View/Open
škodíková_2014_op.pdf 190.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account