Interaktivní prostředky informačních technologií v edukačním procesu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interaktivní prostředky informačních technologií v edukačním procesu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ožvoldová, Miroslava
dc.contributor.author Hrubá, Michaela
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:22Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:22Z
dc.date.issued 2014-02-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30274
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o didaktických a technických aspektech využívání interaktivních prostředků IT ve výuce a specifikací tvorby interaktivní výuky. První, teoretická část práce obsahuje rešerši problematiky interaktivních prostředků IT, jako didaktických pomůcek ve vzdělávacím procesu. Naopak druhá část, experimentální, je zaměřena na návrh, realizaci a vyhodnocení průzkumu pomocí dotazníků, týkající se interaktivního vzdělávání na ZŠ a jejich využívání ve výuce. Jedním z částečných cílů byl návrh, realizace interaktivního vyučování na dvou hodinách informatiky s využitím matematických interaktivních simulací a hlasovacího zařízení v tematickém celku Zlomky. Získané výsledky jak dotazníkovou metodou, tak i ve výuce s implementací interaktivních prvků, jsou zhodnocené v závěru práce.
dc.format 72s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Informační a komunikační technologie cs
dc.subject interaktivní výuka cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject hlasovací zařízení cs
dc.subject Information and communication technologies en
dc.subject interactive education en
dc.subject survey en
dc.subject response system en
dc.title Interaktivní prostředky informačních technologií v edukačním procesu
dc.title.alternative Information Technology Interactive Tools in the Education Process
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kostelníková, Michaela
dc.date.accepted 2014-06-03
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the didactic and technical aspects of the use of interactive IT tools in teaching and with the specification of the interactive teaching creation. The first, theoretical part includes the issue of interactive search of IT resources, such as teaching tools in the learning process. In contrast, the second part, experimental, focuses on the design, implementation and evaluation of a survey using questionnaires regarding interactive learning at school and their use in the classroom. One of the objectives of the partial design is the implementation of interactive teaching method into two hours of computer science using mathematical simulations and interactive voting system in thematic unit Fraction. The gained results of the questionnaire, as well as of the implementation of interactive elements in the classroom are evaluated in the conclusion of the work.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 36634
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-20


Files in this item

Files Size Format View
hrubá_2014_dp.pdf 3.932Mb PDF View/Open
hrubá_2014_vp.pdf 449.8Kb PDF View/Open
hrubá_2014_op.pdf 303.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account