Automatické hodnocení instancí pomocí umělých neuronových sítí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Automatické hodnocení instancí pomocí umělých neuronových sítí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Komínková Oplatková, Zuzana
dc.contributor.author Plšek, Ondřej
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:27Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:27Z
dc.date.issued 2014-02-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30291
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je přijít na způsob, jak lze vyhodnocovat kvalitu automobilové inzerce pomocí umělých neuronových sítí. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky neuronových sítí, obecně popisuje jednotlivé typy, topologie a učící algoritmy. Popisuje také problémy, které při učení mohou nastat. V praktické části jsou nejprve popsány technologie použité pro řešení problému a způsob, jakým se získávají data z inzertních serverů. Poté je přistoupeno k realizaci samotné neu-ronové sítě a vyhodnocení výsledků.
dc.format 71 s. (74 000) znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject neuronové sítě cs
dc.subject data mining cs
dc.subject web cs
dc.subject crawling cs
dc.subject inzerce cs
dc.subject neural networks en
dc.subject data mining en
dc.subject web en
dc.subject crawling en
dc.subject advertising en
dc.title Automatické hodnocení instancí pomocí umělých neuronových sítí
dc.title.alternative The Automatic Evaluation of Instances by Means of Artificial Neural Networks
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Volná, Eva
dc.date.accepted 2014-06-03
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to find a solution how to measure a quality of car advertisements using neural networks. The theoretical part contains an introduction to the topic of the neu-ral networks and generally describes their types, topologies and learning rules. It describes also problems that may occur during the learning. In the practical part used technologies are described. It describes the way how to obtain a data from advertising servers. At the end the neural network is implemented and the results are evaluated.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 36655
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-05-15
local.subject umělé neuronové sítě cs
local.subject inzerce cs
local.subject učící se systémy cs
local.subject artificial neural networks en
local.subject advertisements en
local.subject learning systems en


Files in this item

Files Size Format View
plšek_2014_dp.zip 6.786Mb Unknown View/Open
plšek_2014_vp.doc 291.5Kb Microsoft Word View/Open
plšek_2014_op.doc 261Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account