Komunikační strategie Mercedes-Benz Viano

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Mercedes-Benz Viano

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Coufal, Jiří
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:47Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:47Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30353
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií prémiového rodinného vozu Mercedes-Benz Viano a jeho novou generací Třídy V. Práce obsahuje dva základní pilíře. V prvním pilíři se zaměřuje na vnímání předchozí komunikace na reálné cílové skupiny a v druhém se naopak soustředí na nákupní chování cílových skupin a dalších osob, které vstupují do rozhodovacího procesu. Na základě výzkumu práce určuje slabá a silná místa předchozí komunikace a zjišťuje vhodné příležitosti i bariéry, jak v rámci vnímání samotného vozu, tak i nákupního chování spotřebitele. Na základě zjištěných dat dává doporučení pro komunikační strategii nově uváděného modelu vozu třídy V.
dc.format 103
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject B2C cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject rozhodovací proces spotřebitele cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject segment automotive cs
dc.subject B2C en
dc.subject Communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject shopping behaviour en
dc.subject consumer decision-making process en
dc.subject communication strategy en
dc.subject automotive segment en
dc.title Komunikační strategie Mercedes-Benz Viano
dc.title.alternative Mercedes-Benz Viano Communication Strategy
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Káčerková, Eliška
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor's dissertation is focused to communication strategy of the premium family car Mercedes-Benz Viano and it's new generation called V class. The work contains two main pillars. The first pillar focuses on the perceptions of previous communication by the real target group and in the second pillar focuses on the buying behavior of target groups and other persons that enters into the decision-making process. The research work identifies strengths and weaknesses of previous communications and identifies appropriate opportunities and barriers, both within the perception of the car itself as well as the shopping behavior of consumers. Based on the research data, work gives recommendations for the communication strategy of newly introduced car model.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36750
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
coufal_2014_dp.pdf 4.655Mb PDF View/Open
coufal_2014_vp.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open
coufal_2014_op.doc 150Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account