Efektivita digitální komunikace e-shopu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita digitální komunikace e-shopu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Dvořáková, Monika
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:50Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:50Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30359
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá efektivitou internetové komunikace e-shopu v oblasti diety jako jedním z nástrojů marketingové komunikace. V první části práce jsou obsaženy teoretické poznámky z oblasti internetové komunikace, detailněji je rozebrána specifikace internetové komunikace jako komunikačního nástroje, jejího postavení v komunikačním mixu a zkoumá cíle a cílové skupiny. Představuje parametry a metody měření efektivity, a jakým způsobem ji pak lze vyhodnotit. Praktická část zkoumá efektivitu internetové komunikace vybraného e-shopu za pomoci analýzy sekundárních dat. Výsledky analýzy budou použity pro strategická rozhodnutí jednatele, jakým směrem a do jakých internetových komunikačních zdrojů.
dc.format 80
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Digitální komunikace cs
dc.subject interaktivní komunikace cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject internetová komu-nikace cs
dc.subject efektivita internetové komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Google analytics cs
dc.subject Sklik cs
dc.subject Adwords cs
dc.subject remarketing cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject reklama cs
dc.subject PR cs
dc.subject PPC cs
dc.subject Digital communication en
dc.subject interactive communication en
dc.subject internet marketing en
dc.subject online communi-cation en
dc.subject efficiency of online communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject Google analytics en
dc.subject Sklik en
dc.subject Adwords en
dc.subject remarketing en
dc.subject Facebook en
dc.subject social network en
dc.subject ad en
dc.subject PR en
dc.subject PPC en
dc.title Efektivita digitální komunikace e-shopu
dc.title.alternative Effectiveness of Digital Communication of an E-shop
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourková, Ivana
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the efficiency of online communications e-shop as one of the tools of marketing communication. The first part contains theoretical notes from the field of online communication, in more details discussed the specifics of online communication as a communication tool, its position in the communications mix and examine the objectives and target groups. Shows methods of measuring the effectiveness and how it can then be evaluated. The practical part examines the effectiveness of online communication of a selected e-shop using analysis of secondary data. Results of the analysis will be used for strategic decisions made by secretary in which direction, to what online communication resources.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36756
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-15


Files in this item

Files Size Format View
dvořáková_2014_dp.pdf 4.707Mb PDF View/Open
dvořáková_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
dvořáková_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account