Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Horáček, Václav
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:50Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:50Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30363
dc.description.abstract Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků je práce, která předkládá postup, jak využít filmových žánrů nebo jejich znaků při tvorbě reklamního sdělení se zaměřením na televizní a filmovou reklamu. Teoretická část představuje reklamu, audiovizuální reklamu, film, definuje filmové žánry, jejich znaky a popisuje jejich uplatnění v audiovizuální reklamě. Praktická část zkoumá na vzorku respondentů ve skupinovém rozhovoru vnímání filmového žánru a jeho znaků v reklamních sděleních. Přináší doporučení jejich využití při tvorbě audiovizuálních reklamních prostředků.
dc.format 57 s. (87 632 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject audiovizuální reklamní prostředky cs
dc.subject reklama cs
dc.subject film cs
dc.subject filmové žánry cs
dc.subject znaky filmových žánrů cs
dc.subject audio-visual advertising tools en
dc.subject advertisement en
dc.subject movie en
dc.subject movie genres en
dc.subject characteristics of movie genres en
dc.title Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
dc.title.alternative Film Genre and its Application in the Process of Creation of Audiovisual Promotional Tools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the characteristics of movie genres, and how these are applied to audio-visual advertisement. As well as the theoretical work, practical part of the study involves the perception of different types of advertising on a sample group, and their suggestions for advertising tools.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36760
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
horáček_2014_dp.pdf 3.115Mb PDF View/Open
horáček_2014_vp.doc 155.5Kb Microsoft Word View/Open
horáček_2014_op.doc 135Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account