Analýza spokojenosti pacientů Uherskohradišťské nemocnice a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti pacientů Uherskohradišťské nemocnice a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Hruboš, Pavel
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:51Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:51Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30364
dc.description.abstract ABSTRAKT Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti pacientů Uherskohradišťské nemoc-nice. V teoretické části je objasněna problematika marketingu ve zdravotnictví a vymezeno, které z těchto prvků ovlivňují spokojenost. Dále se teoretická část zabývá možností získání hodnocení poskytovaných služeb od samotných pacientů. Praktická část se skládá z charakteristiky nemocnice a analýzy realizovaného dotazníkového průzkumu v oblasti spokojenosti pacientů. Na základě získaných výsledků je navrženo opatření k dosažení vyšší spokojenosti klientů Uherskohradišťské nemocnice.
dc.format 60
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketing ve zdravotnictví cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject Uherskohradišťská nemocnice cs
dc.subject marketing en
dc.subject research en
dc.subject hospital Uherské Hradiště en
dc.title Analýza spokojenosti pacientů Uherskohradišťské nemocnice a.s.
dc.title.alternative Analysis of Patient Satisfaction at the Uherskohradišťská nemocnice Hospital
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with analysis of patients' satisfaction in the hospital in Uherské Hradiště. Its theoretical part explains the problem of marketing in health system and de-fines the aspects which influence patients' satisfaction. Further on it deals with the possibi-lity of getting the assessment of provided services from the patients themselves. Its practi-cal part consists of the characteristic of the hospital and analysis of the questionnaire con-cerning the patients' satifsfaction. Based on the results obtained from the questionnaire some measures are suggested which can lead to a higher satisfaction of the clients of the hospital in Uherské Hradiště.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36763
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
hruboš_2014_dp.pdf 3.181Mb PDF View/Open
hruboš_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
hruboš_2014_op.doc 135Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account