Online komunikace značek Ducati a Yamaha v ČR

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Online komunikace značek Ducati a Yamaha v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Hubáček, Michal
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:51Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:51Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30365
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá srovnáním online komunikace prémiové značky Ducati s online komunikací mainstreamové značky Yamaha v prostředí České republiky. Práce se zaměří na srovnání komunikace skrze sociální sítě Facebook a YouTube, internetové stránky a direct mail. Dotazníkem ověří autor příjem, důležitost a hodnocení komunikace mezi uživateli motocyklů a srovná jak mezi uvedenými značkami, tak s daty získanými sekundární analýzou. Z práce vzejdou doporučení pro obě značky, jak zlepšit online komunikaci a její efektivitu u příjemců.
dc.format 78 stran
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject Ducati cs
dc.subject Yamaha cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject YouTube cs
dc.subject srovnávací analýza cs
dc.subject motocykl cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject brand en
dc.subject online communication en
dc.subject Ducati en
dc.subject Yamaha en
dc.subject social networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject YouTube en
dc.subject comparative analysis en
dc.subject motorcycle en
dc.subject questionnaire en
dc.title Online komunikace značek Ducati a Yamaha v ČR
dc.title.alternative Online Communication of the Ducati and Yamaha Brands in the Czech Republic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated This Bachelor´s thesis follows up the comparison of online communication of premium brand Ducati with online communication of mainstream brand Yamaha in the area of Czech Republic. Thesis will focus on a comparison of communication through social networks Facebook and YouTube, Internet sites and direct mail. Author verifies by a questionnaire income, importance and evaluation of communication among motorcycle users and compare both between the brands and obtained data of the secondary analysis. This Bachelor´s thesis will emerge recommendations for both brands to improve online communication and the efficiency by the recipients.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36764
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
hubáček_2014_dp.pdf 8.888Mb PDF View/Open
hubáček_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
hubáček_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account